Початкова школа
Пред мет
Клас
|
Укр мова | Математика | Читання |
Англ.мова
|
Природа |
1-А | Письмо ур.9,10 всі завдання. | ур.10,11,12 всі завдання. | Читання ур.9,10,11 всі завдання | Підручник ст.63 64 читати. Робочий зошит ст.62-64. | Навч. разом ур.5,6 всі завдання.Осн. здоров’я с.32 вся тема |
1-Б | Письмо-уроки 9,10,11; Завдання від королеви Каліграфії -9,10,11; |
-уроки 10,11,12; Завдання від Карича-10,11,12; |
Читання-уроки 9,10,11; Як добре самому читати -с. 11,12,13; |
Людина і світ -уроки 5,6; Навчаємося разом -уроки 5,6. |
|
1-В | |||||
1-г | підручник ст. 61,62.Читати. Робочий зошит ст. 39,40.ст.45 вирізати і наклеїти. | ||||
1-Д | Українська мова — писати с.25, 26 (прописи). | с.89-91 (підручник), зошит — с. 17-19. | с.110-113 (Буквар), зошит — с.39. | підручник ст. 61,62.Читати. Робочий зошит ст. 39,40.ст.45 вирізати і наклеїти. | |
2-І | Укр.мова — зош.ст.22-29 зош. для д/з ст.8-10 |
зош.ст.37-46 зош.для д/з ст.8. |
Читання- зош.ст.42-59 всі завдання;зош.для д/з ст.11-16; Хрестоматія- ст.48-49. |
Навч.разом- ст.28-32. Людина і світ- ст.22-28. |
|
2-А | Укр. мова- вправа 286. Правило ст. 111. | номер 660, 663, 667. Добре знати всі таблиці до 5. | Читання — ст. 100-104. Вірш «Пряля»- напам’ять. | Природа- міні-проект»Перші квіти весни « | |
2-Б | Укр. мова: с. 111 правила, впр. 289, 290. |
№ 662, 666, 667, 669.Таблиця множення на 2,3,4,5. | Читання: Вірш «Картина» напам’ять, с 100-101. |
с. 80, 81 (підручник), WB с. 41, 42. Підручник ст.81-83 Читати. Робочий зошит ст.43,44. |
Проект «Перші квіти весни» |
2-В | Укр. мова-правило ст. 111, впр. 286 |
№662,667,669, добре знати таблиці множення і ділення чисел 2,3,4,5; |
Читання вивчити вірш «Картина» ст. 100-101 (малюнок в зошит) | проект «Перші квіти весни» | |
2-Д | вправа 295,повторити правила с. 106 (впр.277), с. 109, 111. |
Добре знати всі таблиці множення до 5 (включно). № 663, 665, 666, 667 (письмово). |
Читання — с. 100-101,вірш «Картина» — напам’ять. | Природа — міні-проект «Перші квіти весни».(малюнок + розповідь або казка, або віршик про зображену квітку.) | |
3-А | впр. 326, 327. с. 134 правило, с.135 вивч. вlдмlнки, с.137 вlдповlдl на пит. |
693, 694, 698, 701, 705, 713. | с.130-135 чит. с.135-137вивч. 1 вlрш вивч. на вибlр |
Природа с.118-120 чит. с. 43 зошит |
|
3-Б | впр 331,332 | №;695,696,697,698, 699,700 | Читання с 126-128 у підручнику, с 50-55 у христоматіі | с 109-112 | |
3-В | Впр. 328,329,330,331,332,333 |
№693,694,695,696, 697,698,699 |
Риторика с.70-72 Читання с. 115-116 |
Підручник читати по ст.86. Робочий зошит ст.53-56. | Природ. в зош. с. 39 |
4А | укр. мова- впр. 259,260; запитання на с. 132; | №713,714,721,722,730,731; | Читання — по с. 112 включно; | Підручник ст.109. Впр.1.вивчити слова, впр.2-читати. Ст112 впр.1,2 Читати. Робочий зошит ст. 80 впр1,2. | по с. 100 включно |
4Б | Укр.мова-впр.259,260,запитання с 132. | №713,714,721,722,730,731. | Читання-по с.112 включно читати . | Підручник ст.109. Впр.1.вивчити слова, впр.2-читати. Ст112 впр.1,2 Читати. Робочий зошит ст. 80 впр1,2. | по с.100 включно читати. |
4В | впр.259,260,запитання с 132. | №713,714,721,722,730,731. | Читання-по с.112 включно читати . | Підручник ст.109. Впр.1.вивчити слова, впр.2-читати. Ст112 впр.1,2 Читати. Робочий зошит ст. 80 впр1,2. | по с.100 включно читати. |
Середня та старша школа
7 кл-пар 20 впр 20 з3,4,5,8, 9 кл-пар52,58,57 впр30,31 впр30 з.3,4 впр31 з.1,3,4,
10 кл-па р46-48, 11 кл-впр29 з 3,4 пар 52 впр29з 5, пар57_58 впр30 з 1,2,3,4
Предмет
Клас
|
Укр. мова |
Укр літ |
Математика | |
5-А |
опрацювати параграф 8, виконати впр. 63, 65, 66, 67 п.9,впр.71,72 |
|
||
5-Б | п.8,впр.62,63 |
п.31 N 1294-1300 |
||
5-В | п.31 N 1294-1300 | |||
6-А |
Повторити параграфи 28,29 Виконати №1352 |
|||
6-Б |
Укр.мова Розряди прикметників за значенням
|
Повторити параграфи 28,29 Виконати №1352 |
||
6-В |
Розряди прикметників за значенням
|
|||
7 класи | http://www.youtube.com/watch?v=D-aiJjEdzuU&feature=youtu.be | Англ.мова 7-мі класи: work book стор. 61-63 вправи 6,7,8.(Іванченко) | ||
7-А | опрацювати параграф 32, виконати впр. 328, 333, 334 | Вивчити напам’ять вірш на стор. 209 | ||
7-Б | опрацювати параграф 32, виконати впр. 328, 333, 334 | Вивчити напам’ять вірш на стор. 209 | ||
7-В |
Розряди прислівників
7-в укр.мова:п.32 — 33впр.336,340 |
Ліна Костенко С.205,завдання 1-10. |
||
8 класи |
опрацювати параграф 23, виконати впр. 236, 241 8-а,8-б впр.272,274 |
8-Б клас прочитати стор.142-164, відповісти письмово на пит. 10, 11 (стор. 165)8-в: стор.129-133 |
Алгебра пар 19 номери 705, 709, 712. | |
9 класи | 9-В клас Українська мова: опрацювати параграф 28, виконати впр.7 на 102Складне синтаксичне цілеhttps://youtu.be/4PwMDo_yUVQ
|
Т. Шевченко «Кавказ» «І мертвим,і живим,і ненародженим…» С. 209-228 |
Алгебра 9-а,9-б,9-в п.18 конспект,вивчити означення,приклади 1-2 розібрати и за зразком виконати N766,768,770,772,774 Геометрия 9-а,9-б,9-в п.16 конспект,формули-вивчити,приклади 1-4 розібрати і за зразком виконати N761,763,765,769. |
|
10 класи | «Камінний хрест» | |||
11-А | ||||
11-Б |
Складне речення із різними видами зв’язку Варіант 7,8 (ЗНО) |
Алгебра 11-б п.26 N 26.20,26.21(3,4,5),26.22 Геометрія11-б п.28 N1075,1078,1081,1083,1085 |
Продовження таблиці
Предмет
Клас
|
Географія
Природо-знавство |
Іноземна | Хімія | Історія | |
5 класи | Нім.мова — 5 кл. РЗ в.1, 2 стор.78, підр. стор. 97 вивч. слова. РЗ в. 1, 2 стор. 80, підр. стор. 100 вивч. слова, впр. 3а, стор. 100 чит. і перекл. текст. |
Історія України параграф 18 прочитати, завдання 1 на сторінці 127 — письмово. |
|||
5-А | |||||
5-Б | |||||
5-В | |||||
6 кл. | Нім мова 6 кл. РЗ впр. 2, 3 стор.67, підр. стор. 102 вивч. слова, впр. 3, стор. 102-103 чит. і перекл. текст. РЗ впр. 2, стор. 69, підр. стор. 104 вивч. слова. |
Історія Укаїни параграф 42, виконати практичну роботу в зашитах до параграфу. |
|||
6-А | |||||
6-Б | |||||
6-В | |||||
7-класи | Німецька мова на період з 19.02-21.02. 7 клас. 1. Урок 41-42; стор. 110-111. Повторення лексики за темою. 2. Опис картинок впр. 4 стор.111; 3. Скласти короткі діалоги -впр.5 стор.111; 4. Тестові усні завдання стор. 113- «Fragen zum spiel».. Робочий зошит: Урок 42 — впр. 1-2 стор. 56. 7 клас. С.Сот нікова. Англ.мова 7-мі класи:Іванченкоwork book стор. 61-63 вправи 6,7,8. |
Параграф 21 ст 127, пит до пар.156-161,163 (157,159,160,161,163 письмово) відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=6mEMKLbiyNc перевірка знань https://sites.google.com/site/ kislorodelementivesestvo/himiceskaa-kuhna-tet-a-tet-s-himiej російський сайт Хімуля https://sites.google.com/site/himulacom/zvonok-na-urok/8-klass/urok- no20-himiceskie-svojstva-kisloroda-oksidy- |
|||
7-А | |||||
7-Б | Анг. мова гр. Бурляй 7 Б — PB впр. 1, стор.92- 93 вивч. слова, впр. 2, стор. 94-96 чит. і перекл., впр. 1, стор.93 відп. на пит. письмово. | ||||
7-В | |||||
8 | англійська мова WB ст 61-62; вивчити слова з книжки на ст. 138-139 впр. 2а, 3Німецька мова 8 клас. На період 19.02-21.02. 1.Урок 42- стор. 110 (опрацювати і вивчити лексику); 2.впр. 1-2 стоп.110; 2. Текст 3 стор. 110-111; 3. Опис картинок за темою стор 111; . 4.робочий зошит — урок 42. Вправи 1-3 — стор. 71. 4. Робочий зошитпідгрупа Бурляй Ст.115 voc box вивчити,впр 1 ст.114 чит+переклад усний, ст 116 впр.2; ст 259. параграф 5 опрацювати8 класи підгрупа Бурляй Ст.115 voc box вивчити,впр 1 ст.114 чит+переклад усний, ст 116 впр.2; ст 259. параграф 5 опрацювати |
Зошит — Уроки №39-40 ст 87-92, параграф №24-25 ст 130-136, пит до параг |
|||
9 | Нім. мова 9кл. РЗ впр. 2, стор. 57, підр. стор. 100 вивч. слова, впр. 4, стор. 101-102 чит. і перекл. текст. РЗ впр. 1, 2, 5стор. 58, підр. стор. 103 вивч. слова, впр. 3, стор. 103-104 чит. і перекл. текст. |
Зошит — Уроки №39-40 ст 87-92, параграф №22-23 ст 132-142, пит до парагр |
|||
10 класи | 10 клас. Підручник А.Несвіт. з19.02-21.02. Завдання: 1. Фразеологізми -переклад га укр.мову та виконання вправи 8стор.202 -письмово. 2. Повторення активного і пасивного стану дієслів. Граматична вправа #10-стор. 203. 3. Написати повідомлення про сучасний винахід в галузі новітніх комунікативних технологій -інтернетджерело (наприклад twitter.facebook.skype.etc). |
параграф 18 ст 125, пит до параграфа, Зошит — Уроки №21 ст 89-92 |
Історія України для 10-А та 10-Б, параграф 57-58 та 59-60, виконати завдання до параграфу. Всесвітня історія: 10-А, 10-Б параграф 20, відповісти на запитання 1, 2, 5, 7. Правознавство: параграф 18-19. |
||
11 класи | 11клас. Л. КАЛІНІНА на період 19.02-21.02. 1. Знайти інтернет-інфо про переваги та недоліки міжнародного навчання -10 речень загалом. 2. Опрацювати текст домашнього читання. Unit4 «Art fot heart’ sake» — стор. 314-316. 2.1.н Написати короткий переказ тексту 6 речень — основний зміст. 2.2. Підготувати Fact File за біографією Поля Гогена — франц. Художника. 2.3.Описати одну із картин Поля Гогена -10 речень з коментарем. |
параграф №17-24 повторити, підготуватися до контрольної роботи з теми ; Оксигеновмісні сполуки параграф №25 ст 136-140, пит до параг 1-8, 10-13 |
Історія України параграф 24-25, 26-27, відповісти на запитання до параграфу. Всесвітня історія: параграф 18-19, виконати завдання до параграфу. Людина і світ: 11-А, підготувати презентацію «Засоби масової інформації» |
Початкова школа
Предмет
Клас
|
Укр мова | Математика | Читання |
Англ.мова
|
Природа |
1-А | по 8 урок виконати всі завдання | по 9 ур.включно,виконати всі завдання | по 8 виконати всі завдання | Підручник стор. 56 — вивчити слова -одяг | людина і світ— по 6 виконати всі завдання; навч.разом- по 4. виконати всі завдання |
1-Б | уроки 7,8; Завдання від королеви Каліграфії-завдання 7,8; |
уроки 7,8,9; Завдання від Карича-завдання 7,8,9; |
уроки 7,8,9; Як добре самому читати-с.10,11,12,13; |
Підручник стор. 56 — вивчити одяг | Людина і світ -уроки 3,4; Навчаємося разом -5; |
1-В |
Прописи стор.21, велика літера Я опрацювати |
читати буквар ст.100-103 |
Підручнтк читати стор.56-58 Зошит (тонкий) прописати числа до 10 по рядку див. ст.58 впр.2 |
||
1-г |
Прописи стор.21, велика літера Я опрацювати |
читати буквар ст.100-103 |
Підручнтк читати стор.56-58 Зошит (тонкий) прописати числа до 10 по рядку див. ст.58 впр.2 |
||
1-Д | писати прописи с. 23,24. | с. 86-88, зошит с. 14-16. | с. 106-109 (Буквар), зошит с. 38. | читати с. 58,59. | |
2-І | зош.ст.17-21 зош.для д/з ст 6-7. |
зош. ст.25-36 зош.для д/з ст.6.Навч.разом — ст.18-27 |
зош.ст.24-41 Зош.для д/з ст.7-10 Хрестоматія- ст.41-48. |
Людина і світ- ст.15-21. Еврика — ст. 5-8. |
|
2-А | впр. 282, 287, 290, 291. | 645, 646, 654, 657, 662, 666, 669. Табл. множення на 5. |
ст. 95-100, Ж. чит. — ст. 295-301. |
||
2-Б | впр. 303, 304, 306 | №627, 628, 632, 635, 636, 641, 646. | с. 105-107, «Найкраще» с. 223 – 233 (переказ) |
Підр. стор.79 читати Роб.зош. ст. 42 |
с. 72-80, підготувати проект «Тварини взимку». |
2-В |
Впр. 282,287,290, 291 |
635,636,645,646,654,657. 637,639-усно. Таблиця множення на 5 |
Люблю читати ст. 79-91 | ||
2-Д | Впр.289-294 |
№ 641,642,645,646,652,654,657 660-662 Таблиця множення на 5 |
стор. 113-117 | стор.100-105 | |
3-А | с 131 правило, впр. 315,317,318 | №679,680,681,683, 684, 687 | с128 — 129 відповіді на питання | с 115 — 117 читати, с 42 зош | |
3-Б | с.134 і 136 правила Впр 325,329,330 | №674,675,683,684, 693, 694 | с123-125 | англійська ст.76 впр. 1,2,3(вивчити слова та віршик); впр. 4 читати | с106-109 |
3-В | Впр. 322-327, правила на с.134, 136 | №685-691 | с.110-115 читати |
Підручник ст. 84-86 читати Повторити слова ст.83 впр. 2 |
с.103-106, в зош. с.38 Осн.здоров’я с.92-95, в зош. с.34-35 |
4А | Впр.252,255 | №689,687,695,696, 704,705 | По с 109 включно |
WB p.79 В зош. тонкий дододаткове завдання читати стор. 103-104(2) |
С. 88-96 |
4Б |
Впр.252,255 260(усно) |
695,696 704,705,714,715 |
По с 109 включно |
WB p.79 В зош. тонкий дододаткове завдання читати стор. 103-104(2) |
С. 94-100 Зошит 39-41 |
4В | Впр. 255,260 | 695,696,704,705 | 103-109 |
WB p.79 В зош. тонкий дододаткове завдання читати стор. 103-104(2) |
С.85-87 Зош.35 |
Середня та старша школа
Предмет
Клас
|
Укр. мова |
Укр літ |
Математика | Фізика | ||
Алгебра | Геометрія | |||||
5-А |
впр. 318, 321, 323, 325, 326, 328, виконати тести на стор. 146 впр. 65,67,69,70;(Біда) |
«В бур’янах» С. 194-209
|
||||
5-Б |
ст. 108., опрацювати таблицю, впр. 236. ст. 112,опрацювати таблицю, впр. 238. повторити п.34-39, впр.330(Біда) |
прочитвти повість. Зірка Мензатюк » Таємниця козацької шаблі». | ||||
5-В | ст. 108., опрацювати таблицю, впр. 236. ст. 112,опрацювати таблицю, впр. 238. | |||||
6-А |
Ковальова А.В. Пар.40,41 №333,334,336,340,345,347 Прикметник § 40, впр. 337. |
«Тереодори з Васюківки» с. 142-178 |
Прочитати § 28, переписати в зошит правила на сторінці 213,214, розглянути і переписати в зошит з параграфа задачі 1,2,3, виконати №1246,№1249,№1251 Прочитати §29, переписати в зошит правила на сторінці 224,225, виконати №1316,№1321,№1324. |
|||
6-Б | «Тереодори з Васюківки» с. 142-178 | |||||
6-В | § 28 №1251,1254,1256 | |||||
7-А |
впр. 288, 294, 317, 320, 322 повторити дієприслівник(Біда) опрацювати підр. стр.123-146 (Пачесюк) |
Прочитати стор.199-202, відповісти на питання 11,12 (стор. 201), 1, 2 (стор.203). Вивчити напам’ять вірш на стор. 203-204 |
стор. 161 Завдання для перевірки знань § 19-21 №1,2,3,4,5,6,8 |
§17, №395,396, 399,406 (Мал 299), 407 ( Мал 301) |
§.21 Впр.21 №2,4 |
|
7-Б |
впр. 288, 294, 317, 320, 322(Мінаєва) опрацювати підр. стр.123-146 (Пачесюк) |
Прочитати стор.199-202, відповісти на питання 11,12 (стор. 201), 1, 2 (стор.203). Вивчити напам’ять вірш на стор. 203-204 |
стор. 161 Завдання для перевірки знань § 19-21 №1,2,3,4,5,6,8 |
§ 83 №356,349, 350,354 |
§.21 Впр.21 №2,4 |
|
7-В | Скрайбінг-презентація про прислівник як самостійну незмінну частину мови https://youtu.be/D-aiJjEdzuU§ 32, впр. 332.(Федорчук)опрацювати підр. стр.123-146 (Пачесюк) |
Ліна Костенко. «Кольорові миші» Ліна Костенко. «Дощ полив» https://youtu.be/dIPXNzPDENo https://youtu.be/VaQD2EV5N6s |
стор. 161 Завдання для перевірки знань § 19-21 №1,2,3,4,5,6,8 |
§17, №395,396,399, 406 (Мал 299), 407( Мал 301) |
§.21 Впр.21 №2,4 |
|
8 |
впр. 248, 252, 254, 255
Основи Здоровья: 13п. |
§18 номери 678, 685, 687, 689, 691 | §20,21 ст. 150 завдання для перевірки знань розв’язати | §29,30 впр.29 (5) впр 30 (2, 3) | ||
8-А | 8-в:п.22-26,впр. 271,275(Біда) | м. Коцюбинський «Дорогою ціною» прочитати | § 18 номери 678, 685, 687, 689, 691 | § 20,21 ст. 150 завдання для перевірки знань розв’язати | § 29,30 впр.29 (5) впр 30 (2, 3) | |
8-Б | речення із звертаннями вставленими словами(словосполученнями, реченнями) | вивчити уривок на стор.132, прочитати стор.135 — 140 | § 18 номери 678, 685, 687, 689, 691 | § 20,21 ст. 150 завдання для перевірки знань розв’язати | § 29,30 впр.29 (5) впр 30 (2, 3) | |
8-В | с.112-128 | § 18 номери 678, 685, 687, 689, 691 | § 20,21 ст. 150 завдання для перевірки знань розв’язати | § 29,30 впр.29 (5) впр 30 (2, 3) | ||
9-класи |
Безсполучникове складне речення. Онлайн-курс «Лайфхаки з української мови» https://youtu.be/hINKHMwoCJs 9-В: Впр. 3, стор.95, впр.4, стор.96, впр. 1-2 на стор. 98-99 Основи Здоровья: 12 п. |
Прослухати аудіокнигу: Тарас Шевченко. Сон (У всякого своя доля) (Аудіокнига) https://youtu.be/APv-5wof1mYс. 203-209 підручник Вивчити напам’ять уривок із поеми «Сон» вид слів « У всякого своя доля…» до слів «… А не кров людськую!» |
§.29 Впр.29 №1-4 | |||
10-класи | 10-А Мова:фразеологія(тест)по п.Авраменка 10-б мова:п.38,впр.457,456 |
підручник с.226-242 10-а укр.літ:підручник с.226-242 10-Б :с.253-256(підручник) |
По підручнику А.Г.Мерзляк 11 Кл § 7,стор 62 №7.1, 7.2, 7.7 |
Стр.191 №1-14 | ||
11-А | складене речення ( за посібником О. Авраменка) |
І.Драч(біографія) «Балада про соняшник»(аналіз) М Вінграновський(біографія) «Сньоріто акація»(аналіз) |
§ 25 №253,252 стор.249 |
§ 28 №1066,1067, 1079 |
§.56 Впр.26 №1-4 | |
11-Б | Складне сполучникове речення. Частина 1. Онлайн-курс «Лайфхаки з української мови» https://youtu.be/agnqF9Ruuv0Складне сполучникове речення. Частина 2. Онлайн-курс «Лайфхаки з української мови» https://youtu.be/HhOI6967-Oc§ 40, впр. 468, 469. |
І.Драч(біографія) «Балада про соняшник»(аналіз) М Вінграновський(біографія) «Сеньйорито акаціє»(аналіз) |
§.56 Впр.26 №1-4 |
Продовження таблиці
Предмет
Клас
|
Географія |
Англійська (іноземні мови) |
Біологія |
Природо знавство |
Зар. літ |
Історія | |||||
5-А |
ст 138-141 читати текст та виконати завдання до нього (Пітух)
Французька мова |
§ 33
|
Основи здоров’я: §16 | ||
5-Б |
ст 138-141 читати текст та виконати завдання до нього (Пітух) Французька мова |
М1й Київ,стр 75-79, | |||
5-В |
ст 138-141 читати текст та виконати завдання до нього (Пітух) Французька мова |
М1й Київ,стр 75-79, | |||
5 кл. |
Історія 5-А, 5-Б, 5-В, параграф 18 прочитати, завдання 1 на сторінці 127 — письмово. |
Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра». Читати, переказувати. Розповідь про Елеонору Портер, написати в зошит! |
|||
6-А | § 39; 40, ст.161 тестові завдання. | Французька 6і класи ст 100 впр 4, ст. 103 читати і перекладати текст,впр 7 і 8 | §31 | параграф 42, виконати практичну роботу в зашитах до параграфу. Всесвітня історія: 10-А, 10-Б параграф 20, відповісти на запитання 1, 2, 5, 7. |
В.Короленко «Сліпий музикант» Прочитати, подивитися фільм |
6-Б | Французька 6і класи ст 100 впр 4, ст. 103 читати і перекладати текст,впр 7 і 8 | параграф 42, виконати практичну роботу в зашитах до параграфу. Всесвітня історія: 10-А, 10-Б параграф 20, відповісти на запитання 1, 2, 5, 7. |
|||
6-В | Французька 6і класи ст 100 впр 4, ст. 103 читати і перекладати текст,впр 7 і 8 | параграф 42, виконати практичну роботу в зашитах до параграфу. Всесвітня історія: 10-А, 10-Б параграф 20, відповісти на запитання 1, 2, 5, 7. |
|||
7-А | § 38; 39, підписати форми рельєфу Північної Америки. |
стор.116 правило вивчити, вправи 4,5 стор. 118 Німецька мова 7 клас. Підручник С.Сотнікова.1. Урок 40 -стор. 108-109, опрацювання лексики; |
§38 |
ІУ— читати §15,16 в зошиті № 12,13 Стр.142 №11,12,13 Стр.151 №14 Всесвітня: §15,16 Роб. зошити заповнити по § |
О.Грін «Пурпурові вітрила» Прочитати, подивитися фільм Російська мова: с. 209 – теория А (списать) |
7-Б | § 36; 37. 8 класи — параграфи — 34 -35, скласти презентацію «Релікти та ендеміки України» |
стор.116 правило вивчити, вправи 4,5 стор. 118 Німецька мова 7 клас. Підручник С.Сотнікова.1. Урок 40 -стор. 108-109, опрацювання лексики; |
§38 | ||
7-В |
стор.116 правило вивчити, вправи 4,5 стор. 118 Німецька мова 7 клас. Підручник С.Сотнікова.1. Урок 40 -стор. 108-109, опрацювання лексики; |
§38 | |||
8-класи |
Географія § 34 -35, скласти презентацію «Релікти та ендеміки України» |
ст 137 впр. 1а -опрацювати лексику; ст 138-140 впр. 1с, 2а, 3, 6а,b(Пітух) Німецька мова -8 клас. Підручник С.Сотнікова. |
§35 |
ІУ: читати §27,28 В зош. №14,15 Стр.206№ 1,12 Всесвітня: § 18,19 + роб.зошит |
Російська мова Списать упр. 246, 247, 250.
|
9-класи | § — 27; 28. | вправи 9, 10, 11, 12 стор. 108-111. | §30 |
ІУ: читати §22 В зош. №1(с.199 табл.) Стр.206№ 1,12 Всесвітня: § 21,22 Правознавство: §19,20 + зошит для практичних №7 (с.150-152) |
Оноре де Бальзак «Гобсек», с. 175-203 8 а, б, в Вільям Шекспір «Сонети» Ромео і Джульєтта, с. 186-207 |
10-класи | § — 32; 33. Практична робота 3 ст. 172. |
Підр. Анесвіт Текст. 4 стор.194(вивчити діалог скор. варіант) Впр. 5,12 стор. 196,197 стор. 199- опрацювати лексику Текст 5 стор. 200-201 Завд. 6 стор. 201 |
Підготуватися до практичної роботи |
історія України для 10-А та 10-Б, параграф 57-58 та 59-60, виконати завдання до параграфу. Правознавство: 10-А, 10-Б, параграф 18-19. |
Шарль Бодлер Напам’ять вірш «Альбатрос» |
11-класи |
Підр. Л.В. Калініна 3.5-а стор.188-самоконтроль тестування стор.189 завд. с -стор.189-190 завд. D стор.190(за текстом стор. 333) |
§31-32 читати Економіка: Тема 7(п.1-2) Екологія: §11 |
11-А та 11-Б, параграф 24-25, 26-27, відповісти на запитання до параграфу. 11-А, 11-Б параграф 18-19, виконати завдання до параграфу. |
Ернест Хемінгуей Прочитати «Старий і море» |